Zamówienie

Główny proces zamówienia:

Pytasz o zakupiony produkt - "Pracownik centrum handlowego pyta -" Personel informuje Cię o ostatecznej cenie sprzedaży - "Obsługa klienta informuje Cię o potwierdzeniu zamówienia -" Potwierdzasz zamówienie (lub anulujesz zamówienie) - "Umów się na zakup zamówienie -" Proces składania zamówienia zostaje zakończony.
Wyjaśniono kroki zamawiania:
1. Wybierz produkty. Gdy zakupiona przez Ciebie ilość przekroczy nasze stany magazynowe, artykuł zostanie automatycznie dodany do koszyka w ramach typu „Zamówienie”.
2. Po złożeniu zamówienia należy poczekać, aż obsługa YY-IC.COM złoży wycenę.
3. Personel zakupów YY-IC.COM potwierdzi naszą najnowszą ilość zapasów i sporządzi wycenę w celu ustalenia ceny nabycia towarów.
4. Na podstawie ceny zakupu, istniejącej ilości zapasów i wielkości zamówienia system automatycznie obliczy ostateczną cenę sprzedaży.
Ostateczna cena sprzedaży może różnić się od ceny podanej w momencie składania zamówienia, a cena może wzrosnąć lub spaść.
Ponieważ cena jest obliczana w całości na podstawie rzeczywistych zmian cen rynkowych, nasz mechanizm ustalania cen jest bardziej aktualny i przejrzysty.
5. Po ustaleniu ostatecznej ceny sprzedaży, obsługa klienta YY-IC.COM skontaktuje się z Tobą, aby poinformować Cię o ostatecznej cenie sprzedaży i terminie dostawy.
6. Możesz anulować lub potwierdzić zamówienie.
7. Po potwierdzeniu zlecenia płatniczego pracownicy YY-IC.COM zorganizują zakup i zakup.
8. Towar zostaje wysłany i proces składania zamówienia zostaje zakończony.


Co to jest YYIC?
YYIC należy do YYIC International Co., Limited. YYIC, gdzie można szybko znaleźć komponenty elektroniczne. Od chwili rozpoczęcia działalności w 2008 roku posiadamy zapasy komponentów elektronicznych. Całkowite zapasy o wartości ponad 460 000 pozycji pochodzą od producentów komponentów elektronicznych i ich autoryzowanych przedstawicieli. Wszystkie te produkty są dostępne do natychmiastowej realizacji. Wszystkie części są objęte gwarancją, w 100% nowe, oryginalne i z doskonałymi funkcjami.

Gdzie ma siedzibę YIC International?
Jesteśmy zespołem ponad 28 profesjonalistów zlokalizowanych w Chinach. YYIC Od 2008 roku. Wierzymy: Jakość jest naszą duszą.
Jakie są Twoje mocne karty liniowe?

Jak korzystać z narzędzia wyszukiwania części?
Sprawiliśmy, że przeszukiwanie naszego asortymentu jest szybkie i łatwe z dowolnego miejsca na naszej stronie. Na dowolnej stronie internetowej YYIC wystarczy wpisać numer części i kliknąć „Szukaj”. Otrzymasz zestaw wyników, zlokalizujesz część, której szukasz. Następnie możesz przesłać zapytanie ofertowe lub zapytanie ofertowe online. Nasz przedstawiciel handlowy ds. warunków YIC wkrótce skontaktuje się z Tobą e-mailem w sprawie ceny i dostawy.

Jakie są Twoje mocne karty liniowe?
Specjalizujemy się w dystrybutorze podzespołów elektronicznych i modułów IGBT.
Marki dystrybucji układów scalonych: VISHAY/IR, NXP, ON, INFINEON, ST, NS, MICROSEMI, XILINX, Analog Devices, ALTERA, TI, LATTICE, Broadcom, MAXIM, ATMEL, LINEAR, CYPRESS, FAIRCHILD, TOSHIBA, ACTEL, INTERSIL, AVAGO , PMC i inne.
Moduły IGBT/FET: SEMICRON, EUPEC, INFINEON, MITSUBISHI, FUJI, POWEREX, IXYS, IR, ASTEC i inne.

Jak złożyć zamówienie?
Przesyłając zapytanie ofertowe/wycenę ze strony internetowej, wypełniając formularz zawierający listę części z zapytaniami i dane kontaktowe lub wysyłając zapytanie ofertowe pocztą elektroniczną na adres [email protected], nasi sprzedawcy skontaktują się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej z wyceną dla Ciebie po ponownym potwierdzeniu oferty lub zamówienia zatwierdzone, prosimy o przesłanie zatwierdzonego zamówienia lub potwierdzenie wiadomości do naszego działu sprzedaży wraz z informacjami o dostawie, zgodnie z naszymi warunkami sprzedaży wyślemy Państwu fakturę Proforma zawierającą nasze dane bankowe. Proszę pamiętać o podaniu dokładnego numeru części, wymaganej ilości i producenta.

Na stronie produktu nie ma ceny – co mam zrobić?
Możesz wysłać zapytanie ofertowe/wycenę (URL: https://www.yy-ic.pl/article/contact-us ) Zapytanie online, zadzwoń do nas lub wyślij e-mail na adres [email protected], aby ponownie sprawdzić cenę i informacje o stanie magazynowym. Jak najszybciej przedstawimy Ci ofertę cenową, a po potwierdzeniu zamówienia wyślemy Ci fakturę proforma w celu dokonania płatności.

Jaki sposób wysyłki może obsługiwać?
Wysyłamy na cały świat za pomocą międzynarodowych kurierów, takich jak DHL, FedEx, UPS, TNT i EMS lub poczta z Hongkongu. Zwykle będziemy używać DHL/FedEx. Możemy również skorzystać z rachunku frachtowego klienta. Standardowy czas dostawy wynosi 1-4 dni robocze (zwykle 2-3 dni) w zależności od miejsca docelowego. Można omówić inne metody wysyłki. Staramy się sprostać wymaganiom każdego klienta.
Więcej szczegółów: URL:www.yy-ic.pl/article/delivery-information

Jakie metody płatności oferujecie?
Przy pierwszym zamówieniu nowych klientów akceptujemy płatność przelewem z góry. Metody płatności: Przelew bankowy / przelew telegraficzny (T/T) na nasze konto HSBC, Western Union, PayPal (karta kredytowa). Akceptujemy inny sposób płatności dla specjalnego klienta. Termin netto tylko dla klientów korzystających z długoterminowej współpracy. Informacje o opłatach bankowych: Opłaty bankowe za przelew bankowy od 15,00 do 30,00 USD, z HK HSBC do HK HSBC, nie wymagają żadnych opłat. Należy pamiętać, że akceptujemy płatności w USD i EURO, GBP, HKD.
Więcej szczegółów: URL: www.yy-ic.pl/article/payment-information

Czy mogę otrzymać warunki netto?
Mamy dużą liczbę klientów, począwszy od stałych, powtarzających się klientówrs dla kupujących jednorazowo. Warunki Netto można rozszerzyć na stałych klientów po pomyślnej historii płatności u nas.

Jaka jest gwarancja na sprzedawane części?
Gwarantujemy jakość przez 60 dni lub dłużej od momentu wysłania części. Wszystkie nasze części posiadają własny Certyfikat Zgodności, który gwarantuje, że części będą spełniać wszystkie specyfikacje producenta. Wszystkie części zostaną sprawdzone i zapewnią 100% nowej oryginalnej części przed wysyłką. Jeśli otrzymane części nie odpowiadają specyfikacji producenta pod względem kształtu, dopasowania i funkcjonalności, wymienimy je lub zwrócimy Ci pieniądze. Nasza polityka jest następująca: Jeśli części zostaną odrzucone podczas kontroli przychodzącej z powodów niefunkcjonalnych, skontaktuj się z nami w ciągu 15 dni roboczych, aby poprosić o RMA. Jeśli podczas produkcji, instalacji lub testowania wystąpią jakiekolwiek awarie lub problemy z częściami, skontaktuj się z nami: [email protected]

Czy mogę założyć nowe konto na stronie?
Możesz utworzyć i używać „Mojego konta”, aby się zarejestrować lub zalogować i wejść na górę strony internetowej. Znajdziesz tam listę zapytań oraz edytujesz swoje dane kontaktowe i informacje o dostawie.
Wycenę wyślemy do Ciebie e-mailem, abyś mógł uzyskać więcej szczegółowych informacji. lub napisz do nas e-mail na adres [email protected]

Jakie są godziny pracy Twojego biura?
Nasze godziny pracy to pon. przez piątek AM9:30 ---PM11:30 Sob. AM10:00---17:00 (czas standardowy w Chinach)

Dziękuję za wsparcie. Jeśli masz więcej pytań lub zapytań, napisz do nas. Nasz adres e-mail: [email protected]